همایش زنان فاطمی شهرستان بهارستان برگزار شد
تاریخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان مهندس نوبخت ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن با بیان اینکه زن رکن اساسی پیشرفت مرد و خانواده می باشد افزود: حضرت صدیقه کبری(س) در تمام شئونات زندگی موجبات اطاعت از پروردگار را برای خانواده خود فراهم می نمود و حضرت علی(ع) نیز بعنوان همسر ایشان زمینه عبادت و بندگی و گام برداشتن در راه خداوند متعال را برای خانواده خود فراهم می نمود.

 

فرماندار شهرستان بهارستان اظهار داشت: در جامعه ما وظیفه حساسی به دوش زنان است زیرا در یک جنگ فرهنگی و به فرموده مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) کشور ما در معرض یک ناتوی فرهنگی است و این زنان هستند که باید در خط مقدم این جبهه از داشته ها و ارزشهای فرهنگی و اعتقادی خانواده صیانت نمایند.

 

محمدرضا آذریان معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان بهارستان و دبیر همایش ضمن بیان اهداف برگزاری این مراسم گفت: حضرت زهرا(س) آفتاب تابناک خلقت برای هدایت انسانهاست و تمام زندگی ایشان درس رشد و رستگاری برای ماست.

وی بیان داشت: فرهنگ فاطمی(س) باید سرلوحه زندگی ما قرار بگیرد و درس پشتیبانی از ولایت و ارزشهای الهی را از این بانوی عظیم الشأن آموخت.

 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین صفایی امام جمعه بخش گلستان با اشاره به عظمت مقام حضرت زهرا(س) ایشان را بهترین الگو برای زنان عالم دانست و ادامه داد: مرد اگر در خانواده احساس آرامش نماید می تواند در محل کار و اداره با انرژی به امور ارباب رجوع بپردازد و این به معنای حقیقی کلمه جهاد در راه خداست و جهاد زنان همان همسر داری و ایجاد محبت و آرامش در فضای خانواده است.

شایان ذکر است در انتهای این مراسم از بانوان نمونه ادارات شهرستان بهارستان تجلیل شد.

 

 



|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: بهارستان , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید